Luk

Login på min side

Luk
Mobil
Pakker
Basic
Fastnet
Mobilt Bredbånd
Mobilt Bredbånd i DK
Mobilt Bredbånd i EU
Kunde-service
Hjælp & spørgsmål

FAQ: Simkort

« Tilbage

Micro, nano, 2G, 3G og 4G i et simkort

Hos SAFmobil har vi gjort det nemt at vælge simkort – vi har nemlig kun en slags med det hele i. Dvs. at du får et simkort, hvor der både er en mciro- og nano størrelse i, samt adgang til 2G, 3G og 4G netværket.

Simlåst

Hvis din mobiltelefon beder dig om at indtaste en “Begrænsningskode” eller viser beskeden “Ugyldig simkort”, så er din mobiltelefon simlåst til dit tidligere teleselskab. Du skal selv henvende dig til dit tidligere teleselskab og få oplyst låsekoden. SAFmobil kan desværre ikke få koden oplyst af dit tidligere teleselskab.

Hvis du har en iPhone, så skal den tilsluttes iTunes og synkroniseres. Husk at sætte dit nye simkort i før, den tilsluttes iTunes. Hvis din iPhone stadig er låst efter synkroniseringen, så skal den gendannes.


Mit simkortnummer

Hjælp til at finde dit simkortnummer
Du finder simkortnummer på det lille hvide simkort som sidder i din telefon. Simkortnummeret er på 10-20 cifre.

Har du en iPhone kan du finde simkortnummeret
via telefonens menu: Indstillinger - Generelt - Om

Har du en Windows Phone, kan du finde simkortnummeret
via telefonens menu: Indstillinger - Om